نرگس کاظمی زاده
 
وبلاگ شاعران و هنرمندان نیشابوری
وبلاگی جهت معرفی مفاخر شهرستان نیشابور

از روز هاي اخر ابان شروع شد

//بايك قرار توي خيابان شروع شد

// دلشوره داشتيم ولي ماجراي ما

//با بوسه اي نجيب و شتابان شروع شد

//يك سو من و صداي تو يك سو تو و غزل

//پيچيده بود قصه و اسان شروع شد

//اغوش گرم جيب تو بود و دو دست سرد

//چتري نداشتيم كه باران شروع شد

//در عمق چشم هاي تو افسوس بود و درد

// سرما به مغز استتخوانم نفوذ كرد

//انگار من نبود م وتنها دلم نشست

// شب را غزل شنيد و كنار تو روز كرد

//ديدار ما نه خاص نه تاز نه منحصر

//تكرار يك سناريوي روزمره بود

//درگير حس مبهم چشم تو شد دلم

//اين شد كه طبع گيچ من اين شعر را سرود

//قبل از تو حال و روز من اينقدر بد نبود

//طبع من عاشقانه سرودن بلد نبود

//با يك نگاه در سرم افتاد عاشقي

//حالم بد است خانه ات اباد عاشقي

//حالم بدست مانده انگار زير تيغ

//اين بود ماجراي من و عاشقي رفيق

// يك روز عصر ساعت شش كه هوا گرفت

//اين قدر ساده عشق سراغ مرا گرفت



نظرات شما عزیزان:

بروووووووووووو
ساعت23:56---6 بهمن 1393
سلام

چقدر مطلب گذاشتین
ماشاءالله

موفق باشین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اشعار عاشقانه و آدرس shaerane1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 52
بازدید کل : 25696
تعداد مطالب : 221
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1